Subject: Palume teie kooskõlastust eelnõule
From: "Ehitisregistri menetluskeskkond" <[email-masked]>
To: "TA Info" <[email-masked]>
Date: Thu, 28 Nov 2024 07:08:38 +0200

Tähelepanu! Tegemist on väljastpoolt asutust saabunud kirjaga. Tundmatu 
saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

 Tere!

Haljala Vallavalitsus menetleb praegu kasutusloa taotlust nr 2411371/12945 
aadressile Lääne-Viru maakond, Haljala vald, Võsu alevik, Laine tn 12, 
Lääne-Viru maakond, Haljala vald, Võsu alevik, Laine tn 12, Lääne-Viru 
maakond, Haljala vald, Võsu alevik, Laine tn 12/1 (Pansionaat, Abihoone, 
Majutushoone) ja soovib teie kooskõlastust eelnõule.

Kooskõlastuse kutse põhjus: Päästeamet- tuleohutus Terviseamet- ehitise 
tervisekaitsenõuetele vastavuse kontrollimiseks ja terviseohutuse hinnangu 
andmiseks.

Palun avage eelnõu e-ehituse keskkonnas 
<https://livekluster.ehr.ee/ui/ehr/v1/operation/27191805>  (menetlus nr: 
462821), määrake omalt poolt toimingule kooskõlastaja ja kontrollige eelnõu 
andmeid.

Kooskõlastust või märkuseid eelnõule ootame kuni 09.12.2024 (k.a). Pärast 
selle tähtaja möödumist loeme, et olete eelnõuga päri.

Menetluse kulgu puutuvate küsimuste korral palun pöörduge menetleva asutuse 
(Haljala Vallavalitsus) või menetleja (TIIT JÕGI) poole.

Tegemist on automaatteavitusega ja sellele vastata ei saa. Ehitisregistri 
menetluskeskkonnaga seotud tehnilistes küsimustes aitab teid meie 
klienditugi aadressil [email-masked] <mailto: [email-masked]>  ja 
telefonil 625 6363.

Lugupidamisega

Ehitisregister